Fredrik90 Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Tja! Har stött på ett problem jag aldrig haft tidigare. När jag har laddat ner en acapella och skall lägga in filen i ableton så står det " This file may be corrupt or not licenced".. Hur ändrar jag detta? Tacksam för svar!
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Trasig nedladdning skulle jag säga. Vilket format är det på ljudfilen?
Fredrik90 Postat 3 januari 2013 Trådstartare Postat 3 januari 2013 Den står som Mpeg, men har laddat ner den från Acapellas 4 u.. De senaste 3 nedladdningarna har varit så här. Aldrig sett det innan liksom :
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Tveksamt att det är en mp3. Hur stor är filen? Jag misstänker att du sparat ner en 404-html som .mp3.
DrivKraft Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Hej Fredrik, Audacity ( http://audacity.sourceforge.net/?lang=sv ) ska klara av att importera mpeg. Importera och exportera till ett annan format. Kanske kan det funka? Fridens Anders
ConnyG Postat 5 augusti 2013 Postat 5 augusti 2013 (redigerat) Jag brukar köra dessa filer genom "NCH Switch" (mac/pc) som är ett ljudkonverteringsprogram av den bättre sorten. Välj vilket format, upplösning du vill konvertera till vilket innebär adjös med krypteringen.. funkar alltid för mig. 🙂 Redigerat 5 augusti 2013 av ConnyG
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.