ElektriskBureau Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Er det noen som kan hjelpe med Ă„ fĂ„ tak i hele manualen til denne? Helst bĂ„de "user" og "service" -delen? Har et problem med den jeg mĂ„ fĂ„ fikset. đź ..Og hvis noen kan rekommendera et sted/nĂ„n snubbe med spesialkunnskap pĂ„ bĂ„ndmaskiner i omrĂ„det VĂ€stra Götaland, ville jeg vĂŠrt tacksam! Er ny pĂ„ forumet og i sverige forĂžvrig! Anders
engineer Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Hej! En kort session pÄ Google gav inget resultat, men det bÀsta Àr nog att kontakta Tascam och frÄga om de har nÄgon. BÄde i Sverige och utomlands. Annars kan du ju fortsÀtta att frÄga i detta och andra forum om nÄgon som hr en Àr villig att göra en kopia. Lycka till!
ElektriskBureau Postat 6 februari 2011 TrĂ„dstartare Postat 6 februari 2011 Takk for svar og tips. đ Tascam sitter vel pĂ„ noen manualer nĂ„nstans. Jeg fĂ„r hĂžre med dem og fortsette sĂžkningen.
ketri Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Hej! Jag har en MS-16 med tillhörande manual. Kommer jag ihÄg tar jag med den frÄn studion imorgon kvÀll. Men den Àr inte till salu! DÀremot kanske det gÄr att ordna sÄ att du kan lÄna den ett tag. à terkommer...
KaH Postat 2 juli 2011 Postat 2 juli 2011 (redigerat) Hej Andreas. Kan rekomendera Bo HanseŽn. Bo Hansén Mob:0706-665966 Hansenaudio Bosse har full kolla pÄ alla gamla anlogprylar och lÄng erfarenhet av att trimma och reparera rullbandare. Redigerat 25 juli 2011 av KaH
Dan à Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Triplex i Tyskland har support för Tascam. De Àr inte billiga men den kan nog lösa ganska mycket som en del reservdelar, regummering av rubber pinch rollers m.m. + sÀkert manual. http://www.triplex-service.de/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1&lang=de Lycka till!
ElektriskBureau Postat 11 mars 2012 TrÄdstartare Postat 11 mars 2012 Hei - Vil bare si at jeg fikk tak pÄ en kopi av manualen. Om noen skulle behÞve den, ta kontakt. Takk igjen for forslag og hjelp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.