Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

festen var hos en såndär härlig kille som samlar en massa figurer och skivor och syntar och whatever. all musik under kvällen var från vinyl och jag övertalade honom att ge mig en liten grundkurs i hans modularsynth xD

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

trevligt 😛 vi hade lite tekniska problem, först var det nån kille som ville att pazo skulle spela nån låt så då lade han in den i ableton men då hängde sig hela programmet och han fick starta om datorn. 😉 sen efter ett tag så dog förstärkaren för den var så sjuuukt varm så rasmus lade något från frysen på den. xD jag har fått för mig att det var fiskpinnar men det kan lika gärna ha varit nått annat

Postat
trevligt 😛 vi hade lite tekniska problem, först var det nån kille som ville att pazo skulle spela nån låt så då lade han in den i ableton men då hängde sig hela programmet och han fick starta om datorn. 😉 sen efter ett tag så dog förstärkaren för den var så sjuuukt varm så rasmus lade något från frysen på den. xD jag har fått för mig att det var fiskpinnar men det kan lika gärna ha varit nått annat

haha, fan vad najs! musik OCH mat 😄

Postat
Du får väl lringa och fråga...

Här är numret: En fura fura en, trä trä fura!

Jag ringde nu! Men det var en skitsur kärring som svarade.

😉

Postat

Hur fan kan man ringa på dörrar hos en massa okända folk och fråga om de vill knulla? Så har våldtäktsmannen i Gbg gått tillväga...

My God!

Postat
vadå tröttna!

tjaa, jag vet inte riktigt.. ha nåt som ligger och vibrerar konstant i fickan när man står och DJ'ar... iofs, det låter ganska skönt.. jag kan nog fortsätta 😉

Postat

frågan är om det inte är värre att jag nästan börjat inleda alla samtal med "HEEEJ ÄR DU FRÅN ANEBY KÄNNER DU RICARDO?" z)

Postat

jag hade sand i skorna, löv i fickorna och jordfläckar på byxorna förut. så går det när man går ut och leker på lekplatsen en lördagkväll med mattias och johan xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.