Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 SEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIN REEEETUUUUUUUUURRRRRRRRR <3
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 haha, vadåå, har jag inga andra alternativ? 😏 och varför lund? grattis för sida 600
Memphis Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 aha 😏 fast det e ju typ aaslångt till april ju. Har du redan börjat förebereda och tagga alltså? 😄
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 aha 😏 fast det e ju typ aaslångt till april ju. Har du redan börjat förebereda och tagga alltså? 😄 hehe. Jag är mest bara astaggad! 😄
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Kommer ju bo i parken där festen händer! asskönt! 😏
Memphis Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 (redigerat) Dom e ju tyngsta! Feta riff, grym sångare och riktigt röjj! Tex låtarna Distance och Nerve e tunga!!. Gillar att de blandar skrik/growl med ren sång. om du nu ens gillar metal... 😏 Redigerat 8 november 2009 av Memphis
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Dom e ju tyngsta! Feta riff, grym sångare och riktigt röjj! Tex låtarna Distance och Nerve e tunga!!. Gillar att de blandar skrik/growl med ren sång. om du nu ens gillar metal... 😏 När jag började mitt musicerande så vare metall som gällde P:P
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Dom e ju tyngsta! Feta riff, grym sångare och riktigt röjj! Tex låtarna Distance och Nerve e tunga!!. Gillar att de blandar skrik/growl med ren sång. om du nu ens gillar metal... 😏 De var fan rätt skönt! 😄
debatt Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Alltså seriöst... Min syrra och hennes två kompis kollade precis på ett kilo mjöl... vart är världen på väg... 😏 Vadå? Tycker du inte om folk som bakar?? Kanske ska bli lussekatter. Jag såg sån där mix jag tänkte köpa. Tillsätt vatten till paketets innehåll och det blir 25 saffranslussekatter.
Memphis Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 (redigerat) okej, hakar väl på: fan va ont jag har i tån! 😏 Redigerat 8 november 2009 av Memphis
debatt Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Vet ni en sak? Mats Alm har fyllt 50!!!!! Jag trodde han var 35. Skulle ju gifta sig med den 20-nånting åriga Linda Chen som dog/mördades.
debatt Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Idag stod det i tidningen att det öppnat en ny musikaffär på min gata. Men inte fan i helvete stämde det. De djävlarna hade ingen webbsida iaf.
slejnard Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 "poop" http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Benedict_XVI
Recommended Posts