Effin Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Kanske passar detta inlÀgg bÀttre bland annonser, i sÄdana fall fÄr första bÀsta mod gÀrna flytta Àmnet. Men hur som helst. Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspÄrsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi stÄr utan möjligheten att spela in schyssta trummor (dÄ datortrummor Àr helt uteslutet). Vad jag dÀrför undrar Àr ifall det finns nÄgon hÀr pÄ forumet av stockholmskt ursprung som kÀnner sig manad att Äta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skÀligt, pris? Kan lÀmpligtvis langa ett PM.
maagnas Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Kanske passar detta inlÀgg bÀttre bland annonser, i sÄdana fall fÄr första bÀsta mod gÀrna flytta Àmnet. Men hur som helst. Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspÄrsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi stÄr utan möjligheten att spela in schyssta trummor (dÄ datortrummor Àr helt uteslutet). Vad jag dÀrför undrar Àr ifall det finns nÄgon hÀr pÄ forumet av stockholmskt ursprung som kÀnner sig manad att Äta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skÀligt, pris? Kan lÀmpligtvis langa ett PM. visst ! hör av er pÄ maagnas@hotmail.com MVH/Magnus Frid
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.