Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
men vad tusan... inget elitinlägg idag?

Ja, hur kan det vara Pico? 😕

Annons
  • Svar 21,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
men vad tusan... inget elitinlägg idag?

Ja, hur kan det vara Pico? 😕

Postat

Jag ställer upp på lite hångel. 😕

Vilket påminner mig om lördagens fest. Dansar som en besatt med två heta tjejer typ halva kvällen. Den ena drar efter ett tag och då står jag ensam kvar på dansgolvet med den här asheta blondinen med feeeeeta pattar. Dessutom gnuggar hon arslet mot kronjuvelerna lite sådär icke-odiskret.

Sen helt plötsligt ringer hennes mobil, hon går iväg och svarar. Och kommer aldrig tillbaka. Jahapp. 😐

Postat

fan vad ni skriver då!

jag åkte till skolan i morse, var där i tjugo minuter sen åkte jag in till stan och kopierade min skåpsnyckel eftersom jag saknar en. 😛 gick till mamma och sa att det inte fanns någon mjölk hemma och att jag kunde ta bilen och åka och köpa det, så det gjorde jag. 😄 körde hem maten och plakatet till studenten som jag också hämtade, åkte in till stan igen och åt lunch med mamma och sen åkte jag hem. sen ska jag in till stan igen för att hämta mamma och massa grejer på systemet.

kort svar: bilen går bra, pico. 😄

Postat
fan vad ni skriver då!

jag åkte till skolan i morse, var där i tjugo minuter sen åkte jag in till stan och kopierade min skåpsnyckel eftersom jag saknar en. 😛 gick till mamma och sa att det inte fanns någon mjölk hemma och att jag kunde ta bilen och åka och köpa det, så det gjorde jag. 😄 körde hem maten och plakatet till studenten som jag också hämtade, åkte in till stan igen och åt lunch med mamma och sen åkte jag hem. sen ska jag in till stan igen för att hämta mamma och massa grejer på systemet.

kort svar: bilen går bra, pico. 😄

😄

Postat
...det värsta är att man riskerar att nysa iväg prillan... Är inte så kul! 😛

Pics or it didn't happen! 😄

Postat
men alltså där snackar vi ju win-win at its best. jag får köra bil och mamma slipper handla. perfekt!

Jorå, rätt klassiskt bara. "Skjutsar du lillebror till fotbollsträningen..." osv. 😛

Postat
Jorå, rätt klassiskt bara. "Skjutsar du lillebror till fotbollsträningen..." osv. 😛

😄

Tur man är lillebror...

Postat

😛

btw... Det var INTE nice med buttcrack! usch!

jag har räkant igenom en tenta nu. iaf A-delen. ska skriva ut ett formelblad så jag kan räkna lite andra tentor också... hihi ghuhu

Postat

Ja juste!

Jag berättade för pico att en kille som går teknisk fysik i klassen 1c är lik fidden! 😛

askul tycker jag det är xD

Som att ha en egen liten fidden i närheten fast ädnå på distans xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.