3millimetersPlektrum Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 Jag var på musikmuseet i Stockholm i somras och där fanns ett trumset gjord enbart av grejer man kan finna i ett kök! Hi-hat'en var två kastrullock på ett helt vanligt hi-hatställ. Bastrumman var en stor plastlåda med en standardpedal framför. Pukor/virvel var olika typer av små förvaringsboxar och cymbalerna var samma som hi-hat. 😄 Jag spelade på det och tyckte om vad jag hörde! Nu undrar jag om det finns någon sida med sådana här projektbyggen så man kan få lite inspiration? Har nämligen blivit enormt sugen på att göra ett. 😄
sixties Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 hittade detta när jag googlade: annat hop plock
3millimetersPlektrum Postat 13 september 2008 Trådstartare Postat 13 september 2008 hittade detta när jag googlade: annat hop plock När jag googlade och sökte på Youtube så hittade jag bara hemgjorda elektroniska trumset... 😏 Tack så mycket, sixties!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.