Signert Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 (redigerat) En del av er kanske har lyssnat pÄ nÄgra av de lÄtar jag har lagt upp i demoforumet under Äret, t.ex. Magical Machines, Happy Factory och Special Offer(For A Limited Time Only). Nu finns det Àven ett band som framför denna musik live: Swedish For Beginners, med mig pÄ sÄng och "Thomas" pÄ forumet pÄ klaviatur, plus ytterligare sex medlemmar. VÄr debutspelning i denna sÀttning Àr nÀsta onsdag, 30/8, pÄ Sticky Fingers i Göteborg, och vi skulle bli lyckliga om nÄgra av er hÀr pÄ forumet ville dyka upp, lyssna och sÀga hej. En mini-IRL? Finns lite info och musik pÄ vÄr Myspace-sida. (Kanske lite förmÀtet att pusha sitt eget band hÀr, men eftersom tvÄ av medlemmarna Àr reggade pÄ forumet sÄ mÄ det vÀl vara hÀnt.) Redigerat 20 augusti 2006 av Signert
Hellpig Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Fan vad kul! Hade jag bara bott lite nÀrmare Gbg sÄ hade jag varit dÀr garanterat! Hoppas ni hittar ett kontrakt snart - med dina lÄtar vore ni vÀrda det!
Fidden Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Coolt. jag vill ocksÄ se! Teleporter nÄgon? NÄvÀl, lycka till!
Signert Postat 20 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 augusti 2006 Finns ju Swebus Express! Ăvernattning gĂ„r ju alltid att lösa. Btw: EntrĂ© 50:-, 18Ă„r
osiris Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Coolt. jag vill ocksĂ„ se! Teleporter nĂ„gon? NĂ„vĂ€l, lycka till! Jag vet en kille som har en sĂ„n i gbg... men det kanske inte hjĂ€lper dig? đ
tbruce Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Oooh, det fÄr man ju nÀstan dra och kolla pÄ!
Fidden Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 (redigerat) Coolt. jag vill ocksĂ„ se! Teleporter nĂ„gon? NĂ„vĂ€l, lycka till! Jag vet en kille som har en sĂ„n i gbg... men det kanske inte hjĂ€lper dig? đđđ kan han inte teleportera hit den? Förresten signert, vadĂ„ 50:-, hört talas om gĂ€stlista? đ Det Ă€r bara att ge dom medlemslistan pĂ„ forumet ju, sĂ„ Ă€r allt löst sen đ Redigerat 20 augusti 2006 av Fidden
drloop (oregistrerad) Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Tycker det ni gör lÄtar bra. Skall faktiskt försöka komma.
allansson Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Skulle gÀrna komma om det inte lÄg sÄ lÄngt bort frÄn Lund. Kanske ni kan komma ner ht och spela nÄn gÄng?
PzYkBrYt Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar pĂ„ mindfall.. đ My space - Mindfall
Signert Postat 21 augusti 2006 TrÄdstartare Postat 21 augusti 2006 Skulle gÀrna komma om det inte lÄg sÄ lÄngt bort frÄn Lund. Kanske ni kan komma ner ht och spela nÄn gÄng? Lund vore grymt. Tips pÄ spelstÀllen?
Signert Postat 21 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar pĂ„ mindfall.. đ My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall Ă€r riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gĂ„ till Henriksberg 29/8.
Signert Postat 22 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 augusti 2006 Tycker det ni gör lĂ„tar bra.Skall faktiskt försöka komma. Kul! Passa pĂ„ att komma och sĂ€ga hej. GĂ€ller naturligtvis alla "forumister" som dyker upp. Kul att fĂ„ lite ansikten till anvĂ€ndarnamnen. đ
floaty Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Har bara hört special offer-lÄten... men den Àr ju klockren. Darn, ni fÄr Äka upp till sthlm och spela med. Kör en kvÀll pÄ nÄgon universitetspub hÀr sÄ fixar jag dit folk!
pwayne Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Jobbar sent, bor i Lysekil SĂ„ nĂ€r gĂ„r ni pĂ„? Vore kul, riktigt kul, sĂ„ om tiden bara vill...... annars lycka till! đ
Signert Postat 22 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 augusti 2006 Jobbar sent, bor i LysekilSĂ„ nĂ€r gĂ„r ni pĂ„? Vore kul, riktigt kul, sĂ„ om tiden bara vill...... annars lycka till! đ Vi gĂ„r pĂ„ tidigast 21:30, förmodligen senare. Vi ses dĂ€r! đ
Vallhagen Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 JahanĂ€degĂ„rjunte... Fel landsĂ€nda för ett mittiveckangig. Men jag tipsar mina polare i gbg, sĂ„ publiktillströmningen ökar med nĂ„n gubbe eller tvĂ„. ...men med dom lĂ„tarna blir det vĂ€l majorkontrakt och Ă„tminstone sverigeturnĂ© innan Ă„rsslutet? Glöm inte Linköping isf! ... MEN det Ă€r klart, om ni lovar att repa in TANGON sĂ„ kanske jag tar ledigt och kommer i alla fall đ
Signert Postat 23 augusti 2006 TrÄdstartare Postat 23 augusti 2006 Vill bara meddela att samtliga band nu Àr klara för den aktuella kvÀllen. Förutom oss spelar Àven Memfis(Kristinehamn) och Subs(Beijing,Kina). De spelar metal respektive slammerpunk, sÄ det blir en minst sagt varierad kvÀll. Info om klubben finns pÄ gbgrocks.se.
Pluffo Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Hmm...Jag flyttade precis frĂ„n Göteborg till UmeĂ„ sĂ„ jag mĂ„ste sĂ€ga att det blir en aning svĂ„rt att komma och titta. Synd, för annars hade jag varit dĂ€r och diggat đ
Nelerion Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Sticky sÀger du.. Det riktigt ryser.. den klubben skulle ni spelat pÄ för 3 Är sedan. Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live!
Signert Postat 26 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 augusti 2006 Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live! Vad kul! Hoppas vi ses. NĂ„gra fler som dyker upp? Kan tillĂ€gga att vi kommer att spela in bilder till en video, sĂ„ ni som kommer fĂ„r chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. đ
khazad Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 förutom att det Àr skola dan dÀrpÄ och att ajg bara Àr 17 sÄ hade jag nog tittat förbi...
drloop (oregistrerad) Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Tusan ocksÄ. Jag Àr i Nice och kommer inte hem förrÀn pÄ torsdag. Rackarns, uppskattar verkligen era mysiga lÄtar. FÄr ta det en annan gÄng.
pwayne Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 (redigerat) Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live! Vad kul! Hoppas vi ses. NĂ„gra fler som dyker upp? Kan tillĂ€gga att vi kommer att spela in bilder till en video, sĂ„ ni som kommer fĂ„r chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. đ Siktar pĂ„ att Ă„ka ner och fĂ„ med mig "Yessongs" (och lĂ„na en madrass hos honom i GBG) đ !! Redigerat 27 augusti 2006 av pwayne
Signert Postat 28 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 augusti 2006 Drloop: Trist, hoppas vi fĂ„r nya möjligheter att ses. Pwayne: Kul! Missa inte att ölen kostar 19:- fram till 22. đ
PzYkBrYt Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar pĂ„ mindfall.. đ My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall Ă€r riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gĂ„ till Henriksberg 29/8. Det var vĂ€rmande ord! đ DessvĂ€rre har vi stĂ€llt in giget pga diverse strul.
Signert Postat 29 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 29 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar pĂ„ mindfall.. đ My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall Ă€r riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gĂ„ till Henriksberg 29/8. Det var vĂ€rmande ord! đ DessvĂ€rre har vi stĂ€llt in giget pga diverse strul. Tradigt. đ Men dĂ„ har ni ju all tid i vĂ€rlden att komma till Sticky! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.