Håkan Ström Postat Lördag kl 05:56 Postat Lördag kl 05:56 (redigerat) Howdy, Jag lägger ut min Avenger trance, i Multitrack version, fritt för den som vill göra sin version. Jag hoppas ni provar att göra just er version och mix , master vad ni nu vill. Delge bara "Original av Discipuli" på något sätt. Inga regler för att lägga till, ta bort spår med låten eller så. Kör ert race. Original versionen kan ni lyssna på här. Ladda ner multitracks här https://we.tl/t-LDKokSFqsb Om inte länken funkar , tiden har gått ut eller så (gratis konto på wetransfer har begränsad tid), skriv i tråden. Så ordnar jag något. Hoppas ni får något ut av det. trevlig helg Redigerat Lördag kl 05:59 av Håkan Ström Kan ju vara kul att höra låten man laddar ner. Så jag la till länk till låten från demo feedback.
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan Sista dagen innan länken utgår. Skynda 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.