Dylfnert Postat Lördag kl 05:11 Postat Lördag kl 05:11 (redigerat) Jag försöker lära mig att mixa i Harrison Mixbus så här är en NY test på Turkuaz låten Looking Tough Feeling Good en riktig rökare till låt. Det finns gott om låtar att testa att mixa på Telefunken Studios Redigerat Lördag kl 23:07 av Dylfnert Fel mäck
Håkan Ström Postat Lördag kl 18:46 Postat Lördag kl 18:46 13 timmar sedan sa Dylfnert: Jag försöker lära mig att mixa i Harrison Mixbus så här är en test på Turkuaz låten Looking Tough Feeling Good en riktig rökare till låt. Det finns gott om låtar att testa att mixa på Telefunken Studios Hur många spår var det?
Dylfnert Postat Lördag kl 19:42 Trådstartare Postat Lördag kl 19:42 24-25 spår eller nåt. Mixade det med AKG K240 lurar och jo man blir trött i öronen efter ett tag för det låter för j..ligt när jag lyssnar nu hehe. Normalt så spelar jag in och mixar nere i gillestugan där jag har lite bättre lyssning än en Samsung TV och lurar. Jag är personlig assistent till min fru som är handikappad så det är bra att vara på samma våningsplan när jag har tid att leka.
Dylfnert Postat Lördag kl 23:10 Trådstartare Postat Lördag kl 23:10 Jag gjorde ett försök till för det är smärtsamt tydligt att det går åt lite träning. Den här kanske bidde lite mindre burkig och vass typ eller nåt men den suger ändå 1
Håkan Ström Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Träning 🏋️ med 🎛️🔊👂👍 eller som jag gör AYAIC. Tar mig ganska långt. Inte hela vägen, men ganska långt. Särskilt på många spår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.