Jump to content
Studio
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag försöker lära mig att mixa i Harrison Mixbus så här är en NY test på Turkuaz låten Looking Tough Feeling Good en riktig rökare till låt. Det finns gott om låtar att testa att mixa på Telefunken Studios

Redigerat av Dylfnert
Fel mäck
Annons
Postat
13 timmar sedan sa Dylfnert:

Jag försöker lära mig att mixa i Harrison Mixbus så här är en test på Turkuaz låten Looking Tough Feeling Good en riktig rökare till låt. Det finns gott om låtar att testa att mixa på Telefunken Studios

Hur många spår var det? 

Postat

24-25 spår eller nåt.

Mixade det med AKG K240 lurar och jo man blir trött i öronen efter ett tag för det låter för j..ligt när jag lyssnar nu hehe.

Normalt så spelar jag in och mixar nere i gillestugan där jag har lite bättre lyssning än en Samsung TV och lurar. 

Jag är personlig assistent till min fru som är handikappad så det är bra att vara på samma våningsplan när jag har tid att leka.

Postat

Jag gjorde ett försök till för det är smärtsamt tydligt att det går åt lite träning. Den här kanske bidde lite mindre burkig och vass typ eller nåt men den suger ändå 

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.