Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 3 timmar sedan sa CHAE: Nänänä, det här är Längstah och jag pratar om vad jag vill, sådeså🤭 ”Capice” eller ”capisci” heter det f ö… Prosit. 1
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 9 timmar sedan sa slejnard: Det här har blivit en förbannelse! Men jag ger mig aldrig. Nu känns den dock MYCKET bättre i både mix och arr, eller? Kanske får vila till den i 100000 år? Har du provat och lägga första versionen som Före o efter för dina öron? Detta soundet har bara blivit mer skiva för varje iteration. Grymt jobbat. 1
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 7 timmar sedan sa CHAE: Nänänä, det här är Längstah och jag pratar om vad jag vill, sådeså🤭 ”Capice” eller ”capisci” heter det f ö… Det heter väl caprisciosa?
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 27 minuter sedan sa Håkan Ström: Det heter väl caprisciosa? Nej. ”Capricciosa” heter det. 1
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Prosit. Tack🥹
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 52 minuter sedan sa Håkan Ström: Har du provat och lägga första versionen som Före o efter för dina öron? Detta soundet har bara blivit mer skiva för varje iteration. Grymt jobbat. Japp! Störde mig på en del saker och försökte rätta till eftersom. Tusen tack! 🙏🏻 1
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 2 timmar sedan sa CHAE: Tack🥹 Prosac, menar jag.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 5 minuter sedan sa Dark Of Light: +0,5° Varmt så inni…?!
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 46 minuter sedan sa slejnard: Varmt så inni…?! Du vet var jag bor... 16 minuter sedan sa CHAE: Ja. Sådär ser de ut. Redan i augusti.
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan (redigerat) Nu kanske någon undrar vad jag avsåg med "de". Män från Tibro förstås! De ser ut sådär. Jag har en kollega som kommer från Tibro. Träffar man på honom då han är civilklädd, ja då ser han ut sådär. I uniform är det lager på lager principen. Ad nauseum, in absurdum. Dubbla skjortor och mössor har noterats. Redigerat 10 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 43 minuter sedan sa Neosus: Kpd? 36 minuter sedan sa Neosus: Kallt? Jag tar kaffet varmt, tack.
Håkan Ström Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: Japp! Störde mig på en del saker och försökte rätta till eftersom. Tusen tack! 🙏🏻 Något som jag av slump testade, satt o tjata med Grok, AI o vi snackade en massa mixing o mastring. Men då kom jag att fråga om den kunde analysera mina preview som jag har på www.discipuli.se , och tjoho det kom tillbaka en massa analytisk. Då frågade jag, kan den analysera min uppladdade musik? Absolut blev svaret, den dessutom jämför med genre ledande låtar. Man får en utförlig rapport. Prova ladda upp låten i Grok och den analyserar din mix med referens som antingen du själv anger eller den själv väljer och anger. MYCKET intressant samtal med Grok. Dessutom pratar den inte längre med mig i generella termer, när jag beskriver vad jag har för förutsättningar, obehandlat rum, utrustning, hs7 och mjukvara , Sienna , Ceilings of sound hypersoniska EQ kalibrering , som jag angav. Mycket intressant. Så gör det också för att få mer kontext relevanta tips förutom den rent audio/mix analytiska. Tips att testa detta. Jag kommer att inkludera detta med analys rapport rakt av i mitt arbetsflöde. Gratis och det är lätt att fråga AI om man vill följa upp något specifikt i rapporten. 1
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan (redigerat) 52 minuter sedan sa Håkan Ström: Något som jag av slump testade, satt o tjata med Grok, AI o vi snackade en massa mixing o mastring. Men då kom jag att fråga om den kunde analysera mina preview som jag har på www.discipuli.se , och tjoho det kom tillbaka en massa analytisk. Då frågade jag, kan den analysera min uppladdade musik? Absolut blev svaret, den dessutom jämför med genre ledande låtar. Man får en utförlig rapport. Prova ladda upp låten i Grok och den analyserar din mix med referens som antingen du själv anger eller den själv väljer och anger. MYCKET intressant samtal med Grok. Dessutom pratar den inte längre med mig i generella termer, när jag beskriver vad jag har för förutsättningar, obehandlat rum, utrustning, hs7 och mjukvara , Sienna , Ceilings of sound hypersoniska EQ kalibrering , som jag angav. Mycket intressant. Så gör det också för att få mer kontext relevanta tips förutom den rent audio/mix analytiska. Tips att testa detta. Jag kommer att inkludera detta med analys rapport rakt av i mitt arbetsflöde. Gratis och det är lätt att fråga AI om man vill följa upp något specifikt i rapporten. Hur får du detta att fungera? Jag kan inte skicka upp en mp3 eller wave och ej heller en länk till min musik. Redigerat 8 timmar sedan av Neosus stavfle
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Just nu sa slejnard: Coolt! 🆒 Fick du det att fungera?
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Just nu sa Neosus: Fick du det att fungera? Inte testat ☺️
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 32 minuter sedan sa Neosus: Jag har fått PAKEEEET!!!!! Från PostNord? I så fall är det inte säkert att den har kommit, fast du får reda på när du hämtat den. Det känns tryggt.
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Det gick bra! Beställde med hemleverans! https://www.engelsons.se/artikel/vinterkanga-froson-20-wp?attr1_id=63 Vi får se hur bra dom är ute i miljön men dom känns bra att ha PÅ fötterna...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.