Dark Of Light Postat Lördag kl 13:33 Postat Lördag kl 13:33 Hoppas lasagnen var god. Den kostade dig en PT.
Neosus Postat Lördag kl 13:45 Postat Lördag kl 13:45 Här blir det enklast möjliga, tärnad bacon och ris OCH en sås på det! Man blir iallafall mätt! Schuu!
Neosus Postat Lördag kl 13:46 Postat Lördag kl 13:46 Eller ris och bacon om man ska vara petnoga! Viktigt så att allt blir rätt annars går ni bananas!
Dark Of Light Postat Lördag kl 14:30 Postat Lördag kl 14:30 Ja, det är viktigt att en rätt blir rätt! En sås på bananer alltså!?
slejnard Postat Lördag kl 14:38 Postat Lördag kl 14:38 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hoppas lasagnen var god. Den kostade dig en PT. Den är i ugnen 😎
slejnard Postat Lördag kl 15:12 Postat Lördag kl 15:12 Ja de e de de e! Men ack så bökigt att göra. Ändå värt besväret.
Dark Of Light Postat Lördag kl 16:25 Postat Lördag kl 16:25 1 timme sedan sa slejnard: Den är i ugnen 😎 PTn? 1 timme sedan sa slejnard: En hel plåt plus en form! PTn? 1 timme sedan sa slejnard: Ja de e de de e! Men ack så bökigt att göra. Ändå värt besväret. PTn?
Fidden Postat Lördag kl 16:29 Postat Lördag kl 16:29 4 minuter sedan sa Dark Of Light: PTn? PTn? PTn? Bärs, bärs, BÄRS!
slejnard Postat Lördag kl 17:10 Postat Lördag kl 17:10 1 timme sedan sa Neosus: Oh Holy Shit! Han är helt makalös! Finns knappast nån bättre rocksångare idag!
slejnard Postat Lördag kl 17:13 Postat Lördag kl 17:13 Har ni hört han sjunga whiter shade of pale? Inte jag heller men ska visst va nåt i hästväg!
Neosus Postat Lördag kl 17:29 Postat Lördag kl 17:29 16 minuter sedan sa slejnard: Har ni hört han sjunga whiter shade of pale? Inte jag heller men ska visst va nåt i hästväg! Lyssnade på den nu! Riktigt bra!
slejnard Postat Lördag kl 18:08 Postat Lördag kl 18:08 Jåh! precis sett nya Frankenstein på Netflix. Sevärd helt klart!
slejnard Postat Lördag kl 18:15 Postat Lördag kl 18:15 45 minuter sedan sa Neosus: Lyssnade på den nu! Riktigt bra! Lyssnade jag med. Golvad!
CHAE Postat Lördag kl 18:44 Trådstartare Postat Lördag kl 18:44 34 minuter sedan sa slejnard: Jåh! precis sett nya Frankenstein på Netflix. Sevärd helt klart! Trevligt. Ska kika när jag kommit hem från kvällsjobb. Har du läst romanen? Om ja, hur står sig Netflix-versionen mot den. 27 minuter sedan sa slejnard: Lyssnade jag med. Golvad! Oj….! 1
Neosus Postat Lördag kl 20:03 Postat Lördag kl 20:03 FASIKEN! Glömde bort Idol! Tur man kan titta från början! Tusiken!
slejnard Postat Lördag kl 20:24 Postat Lördag kl 20:24 20 minuter sedan sa Neosus: FASIKEN! Glömde bort Idol! Tur man kan titta från början! Tusiken! Fasiken å! Ska inte spoila. De är bra i alla fall.
Neosus Postat Lördag kl 21:15 Postat Lördag kl 21:15 (redigerat) Har tittat ikapp! Dom e ju bra allihopa! Jag gillar Jill! Hon vinner än fast hon inte är med och tävlar! Redigerat Lördag kl 21:16 av Neosus Glömde ett T!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.