Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 1 timme sedan sa slejnard: Vavått Exakt! Väldigt grått monokromt väder, filmnoir liksom.
Håkan Ström Postat 10 november Postat 10 november Muggigt väder, dimma o trolskt. Haft en intervju, med en startup. Udda för mig som i huvudsak har jobbat i flera riktigt stora företag. Intressant att höra öppenhet om framtidsplaner direkt från grundaren, inte från en PowerPoint av en av många mellanchefer. Mer hjärta o hjärna i denna direkta formen av möte/intervju. Lärorikt. Önskar alla en bra vecka. 21 nov släpps det en historisk dokumentär ifrån USA sägs det. Någon som vet mer om det?
slejnard Postat 10 november Postat 10 november Lycka till Håkan! 👍 Vet inget om nån dokumentär som ska släppas. 1
slejnard Postat 10 november Postat 10 november 1 timme sedan sa Dark Of Light: Exakt! Väldigt grått monokromt väder, filmnoir liksom. Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!?
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 46 minuter sedan sa Neosus: Vitt på backen! Vad rör det sig om?
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 41 minuter sedan sa Håkan Ström: 21 nov släpps det en historisk dokumentär ifrån USA sägs det. Någon som vet mer om det? Ingen aning. Kanal?
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 24 minuter sedan sa slejnard: Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!? I så fall ligger jag risigt till 😬 Nåja, skämt åsidå, låter väldigt tragiskt.
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november Fast jag gillar filmnoir. Gamla svart/vita rullar är rena guldet emellanåt.
Neosus Postat 10 november Postat 10 november 40 minuter sedan sa Dark Of Light: Vad rör det sig om? Gydh har mjäll!
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 11 minuter sedan sa Neosus: Gydh har mjäll! Det går att nuppa bort. Dock i förekommande fall, med samma resultat.
Neosus Postat 10 november Postat 10 november Menar du noppra bort? Vänligen, automatisk telefonsvarare
Neosus Postat 10 november Postat 10 november 6 minuter sedan sa slejnard: Börjar tänka att jag har för mkt mid på gitarrerna! Och fundera över hur det brukar låta i vanliga fall! Jag kommer att tjata ihjäl dig! 😂
slejnard Postat 10 november Postat 10 november Nä tjat är bra! 😅 det är av tjat jag byggde denna kropp . Kommer snart en ny…
Dark Of Light Postat 10 november Postat 10 november 1 timme sedan sa Neosus: Menar du noppra bort? Vänligen, automatisk telefonsvarare Tryck 1 för Lack och läder. Tryck 2 för pilska Lotta. Tryck 3 för mjäll... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.