Dark Of Light Postat 22 oktober Postat 22 oktober Så ini aldrig i helvete att det där var heeelt oförhappandes.
slejnard Postat 22 oktober Postat 22 oktober 33 minuter sedan sa Dark Of Light: Earth pea och sedan cocksoup om jag förstått rätten rätt? Det är korrekt 👍😅
slejnard Postat 22 oktober Postat 22 oktober 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Så ini aldrig i helvete att det där var heeelt oförhappandes. De va de de va va de. INTE!
CHAE Postat 22 oktober Trådstartare Postat 22 oktober 57 minuter sedan sa Dark Of Light: Jaha. Där ballade YT ur igen... Gjorde det? Jag märkte aldrig något.
Dark Of Light Postat 23 oktober Postat 23 oktober 7 timmar sedan sa CHAE: Gjorde det? Jag märkte aldrig något. Gällde appen. En temporär glitch. Som en kopp kaffe ungefär.
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober Ja jag får göra upp en brasa varje morgon nu. Fortfarande varmt ute för årstiden. Ca 6 grader. Sen får man göra 2 brasor/dag. Brukar räcka. 1
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober 38 minuter sedan sa Neosus: Kaffe e koolt! Godare varmt.
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober Lustigt. Volvo cars säger upp 1000 personer och aktien rusar 40 procent.
Neosus Postat 23 oktober Postat 23 oktober De e för att tjäna pengar på att slippa betala lön till alla! Har ni tänkt på det?
Dark Of Light Postat 23 oktober Postat 23 oktober 17 timmar sedan sa CHAE: Jag märkte aldrig något. Tjejerna säger så rätt ofta till dig va? 1
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober 2 timmar sedan sa Neosus: De e för att tjäna pengar på att slippa betala lön till alla! Har ni tänkt på det? Säkerligen är det så! De e va ja tänkt på.
slejnard Postat 23 oktober Postat 23 oktober Vart rejält inparkerad på Coop idag. Tur man är vig och kan kliva in från passagerarsidan! https://www.dropbox.com/scl/fi/k58iy17g4b5alhkbzxosw/2025-10-23-13.17.12.jpg?rlkey=rki7jmvk6un5pshmzt7i67w66&st=o1axy77f&dl=0 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.