Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag har hĂ„llit pĂ„ med musik i hela mitt liv, pĂ„ ett eller annat sĂ€tt. Numera Ă€r det dĂ€remot nĂ„got mer seriöst Ă€n vad det var nĂ€r jag som liten stod framför Singstar (nĂ„gon som minns det?) och sjöng med till Lisa Nilssons "Himlen runt hörnet". SjĂ€lva lĂ„tskrivandet och sjungandet har aldrig varit ett problem för mig, problemet Ă€r snarare att jag inte Ă€r sĂ€rskilt duktig - för att inte sĂ€ga som sanningen lyder; jag Ă€r kass, pĂ„ sjĂ€lva musikproddandet. Nu kommer vi till det förhoppningsvis roliga och intressanta för dig som lĂ€ser det hĂ€r; jag söker nĂ€mligen en person som kan sitt inom proddande och kan hjĂ€lpa mig att jobba pĂ„ en av mina lĂ„tsnuttar som jag nu suttit pĂ„ ett tag. Är du duktig, eller tycker bara att det rentav Ă€r kul att prodda i olika program? DĂ„ Ă€r det hĂ€r för dig!

Allt jag skriver Àr pÄ svenska, och de genrerna jag jobbar med Àr frÀmst följande: pop, indie och poprock. TÀnk Kent, Veronica Maggio, Miriam Bryant, Little Jinder, Jonathan Johansson, HÄkan Hellström, Hemliga klubben osv. 

Om det lÄter kul och du Àr pÄ, om du vill att jag ska skicka en liten demo pÄ lÄten jag vill jobba med, eller om du bara vill vÀxla nÄgra ord och testa lite, sÄ kontaktar du mig antingen hÀr i forumet eller pÄ följande medier:

Mejl: ellensandberg03@gmail.com

Instagram: ellensandberg

Ha det bra, hoppas att fÄ höra frÄn nÄgon av er snart, och tack pÄ förhand!

/Ellen Sandberg

Redigerat av Ellen Sandberg
lite grammatiskt fel bara!
  • Gilla 1
  • 1 mĂ„nad senare...
Annons
Postat (redigerat)
Hej Ellen! Jag hade behövt sĂ„ngare till denna lĂ„ten. Du kan lyssna pĂ„ den samt mina remixer. om du vill höra hur det kan lĂ„ta med en fĂ€rdig lĂ„t med sĂ„ng:) MVH Johan 🙂

Redigerat av Toschhen
  • Gilla 1
  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 10 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.