Ellen Sandberg Postat 11 maj 2020 Postat 11 maj 2020 (redigerat) Hej! Jag har hĂ„llit pĂ„ med musik i hela mitt liv, pĂ„ ett eller annat sĂ€tt. Numera Ă€r det dĂ€remot nĂ„got mer seriöst Ă€n vad det var nĂ€r jag som liten stod framför Singstar (nĂ„gon som minns det?) och sjöng med till Lisa Nilssons "Himlen runt hörnet". SjĂ€lva lĂ„tskrivandet och sjungandet har aldrig varit ett problem för mig, problemet Ă€r snarare att jag inte Ă€r sĂ€rskilt duktig - för att inte sĂ€ga som sanningen lyder; jag Ă€r kass, pĂ„ sjĂ€lva musikproddandet. Nu kommer vi till det förhoppningsvis roliga och intressanta för dig som lĂ€ser det hĂ€r; jag söker nĂ€mligen en person som kan sitt inom proddande och kan hjĂ€lpa mig att jobba pĂ„ en av mina lĂ„tsnuttar som jag nu suttit pĂ„ ett tag. Ăr du duktig, eller tycker bara att det rentav Ă€r kul att prodda i olika program? DĂ„ Ă€r det hĂ€r för dig! Allt jag skriver Ă€r pĂ„ svenska, och de genrerna jag jobbar med Ă€r frĂ€mst följande: pop, indie och poprock. TĂ€nk Kent, Veronica Maggio, Miriam Bryant, Little Jinder, Jonathan Johansson, HĂ„kan Hellström, Hemliga klubben osv. Om det lĂ„ter kul och du Ă€r pĂ„, om du vill att jag ska skicka en liten demo pĂ„ lĂ„ten jag vill jobba med, eller om du bara vill vĂ€xla nĂ„gra ord och testa lite, sĂ„ kontaktar du mig antingen hĂ€r i forumet eller pĂ„ följande medier: Mejl: ellensandberg03@gmail.com Instagram: ellensandberg Ha det bra, hoppas att fĂ„ höra frĂ„n nĂ„gon av er snart, och tack pĂ„ förhand! /Ellen Sandberg Redigerat 11 maj 2020 av Ellen Sandberg lite grammatiskt fel bara! 1
Toschhen Postat 2 juli 2020 Postat 2 juli 2020 (redigerat) Hej Ellen! Jag hade behövt sĂ„ngare till denna lĂ„ten. Du kan lyssna pĂ„ den samt mina remixer. om du vill höra hur det kan lĂ„ta med en fĂ€rdig lĂ„t med sĂ„ng:) MVH Johan đ  Redigerat 2 juli 2020 av Toschhen 1
Baugarn Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 On 2020-05-11 at 20:56 sa Ellen Sandberg: Hej Ellen! Jag söker en sĂ„ngare till liknande projekt som detta: Kan man fĂ„ lyssna pĂ„ nĂ„gon av dina inspelningar? Â
Siggeedholm Postat 13 augusti 2020 Postat 13 augusti 2020 Tjena Ellen! Du fÄr gÀrna skicka över demon Ät mig om du fortfarande söker nÄgon för prodd!
BeatTheBeatUp Postat 9 juli 2021 Postat 9 juli 2021 Hej Ellen du. Har du tillgĂ„ng till inspelning sjĂ€lv?Â
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.